מרן הגראי"ל שטיינמן: "הנסיעות בבין הזמנים – מפטמים את היצר הרע"

    בעריש פילמר 1 Comment on מרן הגראי"ל שטיינמן: "הנסיעות בבין הזמנים – מפטמים את היצר הרע"
    19:00
    15.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on גלנט: "לא אסכים לשלטון צבאי בעזה"; נתניהו: "מנותק מהמציאות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בגיליון השבועי שיוצא לאור על ידי החברותא של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א, הרב משה יהודה שניידר עולה כי מרן הגראי"ל התבטא לאחרונה על הנסיעות בבין הזמנים ואמר כי הם "מפטמים את היצר הרע".

    בגיליון מובא כי "סיפר תלמידו המובהק של רבינו הרה"ג ר' יעקב ראובן סוקולובר שליט"א מנהל רוחני בישיבת "עטרת התורה" בירושלים, שנכנס בתחילת בין הזמנים אצל רבינו, והתבטא לפניו רבינו שהנסיעות לדאצ'א הם בזבוז זמן וכסף, מעפאטש'עט דעם יצר הרע.. מפטמים את היצר הרע".

    "וכשהעלה נכדו היקר של רבינו הרה"ג ר' י. אשר שטיינמן שליט"א שרבי ברוך בער היה יוצא לדאצ'א, הגיב רבינו רבי ברוך בער… רבי ברוך בער היה עמל בתורה ביגיעה עצומה מאד, עד כלות הכוחות ממש… והיינו שאין ללמוד ממנו לכל אחד".

    עוד נכתב בגיליון כי "סיפר רבינו שהוריו הי"ד היו שולחים אותו מפעם לפעם להבראה, לפעמים לקמניץ אצל דודו שהיה מורה הוראה שם, והיה צדיק גדול, ולפעמים למקום אחר, והיו מקפידים שיהי' עליו אחראי אדם מבוגר".

    ופעם אחת בליל ראש השנה ראה את רבי ברוך בער יושב ומשורר, והרבנית ע"ה התפלאה ואמרה לו הרי היום ראש השנה?! ולא קיבל דבריה. ומתפלא רבינו למה באמת לא התייחס לטענתה, הרי הייתה צודקת?".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אשרי המדבר על אוזן קשבת